JAG ÄR PÅ G

God morgon!

 

Klockan är bara 11.30 och jag har redan hunnit med att jobba i två timmar, lagat god frukost, grundstädat hela mitt rum och tvättat. DET NI! Det är inte illa för lilla Josefine som fortfarande är sjuk.

 

Men idag mår jag dock mycket bättre, så jag ska nog hitta på nått kul idag! Fast Sarah är jättesjuk stackarn, så hon måste ligga hemma och vila. Ska nog kolla med Eduardo var han håller hus. Det var längesen vi sågs, typ en vecka sen!

Förresten, fy fan vad dåliga ni har blivit på att kommentera! Har ni gått i ide eller? Inte ett enda "stackars dig för att du är sjuk". Skärpning ungjävlar! ;) Haha, näärråå, men det är ju alltid kul att få kommentarer, man blir ju lite mer sugen på att blogga då!


Nu ska jag göra iordning mig och sen ringa Eduardo. Puss


Jag och Eduardo för någon vecka sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test