MACBOOK

Heeeej vänner!

Jag lever, jag lovar. Jag har inte skrivit på ett bra tag men det har ju berott på att jag knappt suttit vid datorn i Sverige och att min dator här i USA har lagt av helt.
Men nu blir det ändring på det kan jag lova er. Jag har nämligen gått och köpt en Macbook! För typ 3 timmar sen blev skönheten min. Jag har bara pillat lite på den någon timme, men jag är redan otroligt imponerad! Jag längtar tills jag lägger in lite bilder och får testa på att redigera och sånt där. MYCKET KUL! :)
Sa jag att jag är glad?! Jag är så himla glad över det här, jag har velat ha en Macbook hur länge somhelst!!
Jag skriver om Sverigebesöket i nästa inlägg, nu ska jag berätta om denna veckan.
Igår var jag otroligt trött efter den långa resan hem. Jag jobbade 8-9 och 14.30-20 och jag var heeelt slut vid typ 18. Eftersom tidsskillnaden är så stor så var jag självklart jäkligt trött på kvällen här, men det är bara att stå ut så man kan komma in i rätt dygnsrytm igen.
Idag har jag haft min lediga dag. Jag vaknade relativt tidigt och kände direkt när jag vaknade att det gjorde ont vid hjärtat. Jag tänkte att det bara är som jag brukar ha, det känns som typ träningsvärk. Men det har hållt i sig hela dagen och så kommer hypokondriker-Josefine fram... Jag ignorerade det ett tag och gick på ett steppass och det skulle jag inte ha gjort. Jag blev hur trött som helst efter bara någon kvart, skitjobbigt. Jag hatar när speciellt hjärtat gör ont, det är så himla obehagligt... Jag börjar tänka på att jag kommer ramla ihop och dö och ingen kommer hitta mig i mitt rum förrän dagen efter eller något. Jag vet att jag är löjlig, men jag får seriöst dödsångest. Speciellt när jag inte är hemma med mina nära och kära.
Men jag ska ta det lugnt resten av kvällen och hoppas att det blir bättre imorgon.
Nu ska jag sluta vara negativ, jag ska ju vara glad över min nya dator!
Jag hoppas alla mår bra iallafall, jag lovar att uppdateringen kommer bli bättre nu när jag har en fungerande dator, haha!
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Paps

Så där ja!! Grattis! Nu är vi snart en riktig MacBook-familj. När du kommer hem så kan våra Mac:ar få bekanta sig med varandra. /Paps

2010-02-24 @ 08:14:12
URL: http://peterkisch.wordpress.com
Postat av: sis

hello my little snurf! Grattis till MacBooken;)



Hur mår "hjärtat"?



pussssssss

2010-02-24 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test