MYSIGA DAGAR

God morgon!

 

Jag är så jäkla trött just nu, har inte sovit många timmar inatt pga tidsskillnaden. Jag tror inte heller ni skulle kunna sova om man lägger sig vid 17.30 (trots att klockan var 23.30 i Sverige). Jag låg och stirrade i taket i säkert 4 timmar, sen var jag tvungen att gå upp vid 07.30 för att skjutsa mamma till jobbet eftersom jag ska låna bilen idag.

 

Igår var en jättemysig dag! Jag sov till 11 och hängde med min kära syster i ett par timmar. Vid 13.40 åkte jag in till Jkpg och mötte upp Malin och Ellen på Georges. Gud vad underbart det var att se dom! Mina älsklingar.
Vi satt och pratade i ett par timmar tills mamma kom och hämtade mig. Vi gjorde lite ärenden på stan och åkte sen till min favoritrestaurang här i Jkpg, Taste of Beirut, en libanesisk restaurang. Vi tog med oss lite mat hem och spenderade kvällen hemma och bara pratade. Mycket mysigt!

Idag ska jag möta upp Malin, Hannah och Ellen på Georges för en lunch. Vid halv 4 ska jag hämta upp mamma på jobbet och vi ska hem och laga mat. Vid 16.30 kommer mormor, morfar, Emelie och Jonte på middag.
Sen senare ikväll ska jag hem till Ellen där jag, Ellen, Malin, Hannah och Emma ska dricka lite vin och sen blir det utgång. En riktigt rolig dag och kväll står alltså på schemat!

Nu ska jag duscha och göra iordning mig. Puss!


Kommentarer
Postat av: sis

Är du hemma än???!!! pusssssss

2010-02-22 @ 20:38:44
Postat av: Malin

Hej Josefine!

Läser din blogg varje dag. Jag är i au pair processen just nu.

Jag undrar vilken agentur du åkte med och hur du hittade din värdfamilj?



MVH Malin

2010-02-22 @ 22:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test