STALKER?

Haaaallå!

 

Idag mår jag bättre, men är fortfarande ganska sjuk. Dock tror jag febern är borta, så det är ju skönt!

 

Dagen har också varit lugn, snart springer jag naken genom Central Park för att jag är så uttråkad, haha!

Men jag kom ut en sväng iallafall och tog en promenad i typ 20 min. Det var mycket skönt även fast huvudet höll på att sprängas. Jag fick med mig hem lite cashewnötter som jag just nu sitter och knaprar på.

Hahahaha, jag har glömt att berätta en sak för er kom jag på nu.

Förra veckan var jag inne på Whole Foods (en mataffär) och skulle köpa quorn.
Där stod jag helt oskyldig vid frysdisken när en kille i 25-års åldern kom fram till mig.

- Oh my god, I just have to tell you that you are the cutest girl I have seen in a long time!
- Haha, thank you!, säger jag och försöker så smidigt som möjligt gå därifrån.
- Arent you gonna say that I'm cute too?
- Ehm, yeah. Ehhhh, well. I like your jacket! (han var skiiiitful)
- Oh, thank you! So, do you wanna take a coffee or something this afternoon?
- Sorry, have to work. (jag ljög, jag var ledig hela dagen)
- Ok... But can I have your number?
- I don't think so, sorry, säger jag och försöker än en gång gå iväg.

Men den jäveln följer efter mig i affären och jag säger gång på gång nej. När han frågar efter trettioelfte gången gav jag upp och gav han mitt nummer. Fast det var ju inte mitt nummer, någon annan kommer få en stalker, haha!

Sånt här händer inte i Sverige kan jag säga er, jävla pushiga New York-bor! :D


Nu ska jag käka lite mer nötter och måla naglarna. Later!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test