TRÅKIG TORSDAG

God morgon!

Nu tror jag det ska funka att skriva normalt igen, jag frågade blogg.se och de sa att om man laddade ner Firefox och använder det ska det funka. Så nu jäklar måste det funka!

Igår tog jag det väldigt lugnt. Jag har fortfarande ont vid hjärtat, men idag är det dock lite bättre. Funderar på om jag ska till läkaren eller inte och kolla. Jag sökte runt lite på nätet igår, och jag tror jag vet vad det är/var. Någon form av panikångest. Det var mycket symtom som stämde in. Men jag funderar ändå på att kolla med läkaren om det är någonting eftersom jag har haft ont i tre dagar nu.

Men jag tog iallafall en fika med Linda på Barnes & Noble på Fifht Avenue. Vi satt och snackade i några timmar om allt och ingenting, himla trevligt!

Idag ska jag ha en tvätt-och städdag. Tråkigt som fan, men jag behöver ändå ta det lugnt, det ser för jävligt ut i mitt rum och min tvättkorg är överfull.

Senare ska ni få se lite bilder och berättelser från Sverigeresan, jag känner att det är dags nu! ;)


Kommentarer
Postat av: Emmie

Jag "brukar" också ha ont i hjärtat, men antar att det är muskler runt omkring. Har ju t.om kollat upp det för att jag är lite av en hypokondriker... Hoppas du mår bättre snart :) Om två veckor blir det NYC!

2010-02-25 @ 21:24:58
URL: http://madebyemmie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Har också ont runt hjärtat ibland och till och med kollat upp det, men läkaren sa att det är muskler som sitter runt hjärtat som får kramper, det är alltså inget som är farligt. Det låter väldigt mycket som det är de du har.



Men de kan ju alltid va bra och kolla upp det ändå! :)



Hoppas du har det bra i New York!

2010-02-26 @ 15:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test