HELGEN

Heeeello!

Nu är snart denna helg över, dagarna går fort!

I fredags jobbade jag fram till 18, sen bestämde jag mig för att åka till Astrid med Sarah. Vi lagade tacos, drack lite vin och lite senare kom det lite andra svenskar.
Vid 23.30 skulle alla dra vidare till Juliett, men jag mådde inte så bra så jag åkte hem och sov. Väldigt skönt faktiskt!

I lördags jobbade jag hela dagen. Jag och Lucas spenderade hela eftermiddagen i parken med att bygga en asstor igloo. Den blev hur bra som helst, vi är jävligt stolta ska jag säga er, haha! Jag gjorde också en snölykta, har inte gjort det på år och dagar så jag kände att det var dags nu. Vi tände ett ljus i den och det blev så fint så.

Under kvällen kom Sarah hit en sväng, vi tjatade ett tag men hon var så himla trött efter gårkvällen så hon drog hem rätt tidigt.

Så det har varit en lugn helg, men det behövde jag känner jag. Jag har fortfarande ont runt hjärtat, så jag ska gå till läkaren imorgon och kolla upp det. Det är lika bra!



Min outfit i fredags


Min och Lucas coola igloo!


Min fina snölykta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test