WHAT HAPPENS IN VEGAS

Hej vänner och ovänner!

 

Jag skulle egentligen gå på bio nu, men det känns som att jag har feber så jag valde att stanna hemma istället. Lika bra att ta det lugnt tills jag är frisk!

 

I lördags jobbade jag hela dagen. Det var jääääättekallt här i NY så vi höll oss inne och lekte istället.

Under kvällen mådde jag verkligen piss så jag beställde lite indisk mat och tittade på Sex and the city.

 

Idag har jag jobbat hela dagen också. Under förmiddagen åkte vi upp till Kajsa och dom (Sarahs värdföräldrar) för brunch. Det var jättetrevligt och maten var gudomlig. Brunch är verkligen den godaste måltiden för då får man lov att äta pannkakor också! ;)

Just nu kollar jag på What happens in Vegas tror jag den heter med Cameron Diaz och Ashton Kutcher. Den är lite lam och jag fattar redan nu vad som kommer hända, men det är väl så alla romantiska komedier är!

 

Hoppas ni har haft en bra helg, jag saknar er alla så himla mycket!

 


Moi i fredags


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test