BILLYS BAKERY

Heeeello!

 

Jag har precis pratat lite med pappa och Emelie på Skype. Och vi får ju inte glömma Gibson! Det var så himla skönt att se dom, vi har inte pratat på evigheter känns det som. Emelie håller på att plugga som en galning inför en tenta! Men på lördag är hon klar och då jävlar ska jag prata med henne i två timmar! Hehe.

Dagen har varit jättekul och mysig! Jag jobbade två timmar under morgonen och mötte sen upp Sarah vid 10.45. Vi gick till Chelsea för att titta runt där lite. Varken jag eller Sarah har varit i det området så mycket, och det är alltid kul att se nya stadsdelar!
Vi gick först till ett bakeri som vi hade läst om i en blogg, Billys Bakery. Det ligger mellan 21:th och 22:nd på 9:th Avenue om det är någon som undrar.
De hade världens godaste cupcakes! Mmmmh, a little piece of heaven. Personalen var hur trevlig som helst så det är verkligen ett ställe jag rekommenderar!

Sen gick vi vidare och kollade i alla småaffärer. Sarah ville kolla hur mycket gelénaglar kostar att göra här i NY så vi gick till närmsta nagelsalong. Det slutade med att vi tog varsin manikyr så nu ser mina naglar iallafall okej. Ett tag var dom verkligen en katastrof!

Ikväll ska jag jobba 18- 20. Jag tror jag ska ta det rätt lugnt sen ikväll, är fortfarande sjukt trött. Annars så blir det bio med Sarah och Eduardo, vi ska se The book of Eli eller vad den hette.


Sarah tog alla kort, så ni får se dom lite senare!



Billys Bakery. Visst ser det mysigt ut? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test