BOWLING OCH KLADDKAKA

Heeello vänner!

 

Jag har just nu lite rast från jobbet, men alla vägrar ju vara inne under samma tidpunkt som mig... Det känns som att jag inte har pratat med någon av familjen på evigheter! Mamma pratade jag ju iofs med igår, men Emelie och Pappa var det aaaaslängesen.

 

Idag har jag och Lucas gjort riktigt roliga saker! Vid 11 gick vi till ett bowlingställe vid Union Square som heter Bowlmor. Det var första gången någonsin som Lucas bowlade, och han tyckte det var hur kul som helst!

Han var så himla söt när han skulle försöka springa och slänga iväg klotet på samma gång. Min lilla skitunge!

 

Men jäääävlar var dyrt det var. Jag trodde det kostade 13 dollar per person, men när jag skulle betala sa dom att det kostade 13 dollar per match eller vad det heter. Vi spelade 2 gånger, så det blev 56 dollar PLUS 12 dollar för skorna. Så jävla dyrt för typ en timmes bowling! Men det är ändå inte jag som betalar, hehe...

Nu under eftermiddag har vi bakat kladdkaka. Den blev fan asgod! Och alla i familjen älskade den och frågade om jag och Lucas kunde göra mer imorgon! :)

Ikväll ska vi som sagt ut! Jag är riktigt sugen på att dansa. Det blir typ ingen alkohol ikväll eftersom jag ska jobba imorgon, men det är lugnt för mig. Man behöver inte alltid bli apfull (en hint till mig själv). Haha!

Nej, nu ska jag börja jobba snart igen. PUSS, vi hörs ikväll eller imorgon!


Denna underbara jackan åker nog på ikväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test