2009

1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Ja, massa! Anordnade en modevisning med Johanna, gick på bal med min fina vän David, tog körkort, tog studenten och flyttade till andra sidan jorden!

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag tror inte jag hade några nyårslöften. Om jag hade det så är de bortglömda för lääängesen! :)

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar förra året?
Nej. Men Sara ska få en liten plutt i sommar!

4. Dog någon som stod dig nära?
Ja.

5. Vilka länder besökte du?
Tunisien och USA.

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
MIN FAMILJ OCH VÄNNER! Jag skulle vara världens lyckligaste om alla jag älskar kunde flytta till New York, haha.

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
15:e Januari, 17:e Mars, 18:e Mars, 27:e Maj, 1:a Juni, 12:e Juni, 28:e September.

8. Vad var dina största framgångar 2009?
Körkortet. Fy vad stolt jag var när jag höll det där kortet i handen! Och att jag var självständig och modig nog att flytta helt själv till ett främmande land.

9. Största misstaget?
Jag har inte gjort ett stort misstag det året tror jag inte.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag har haft lite migrän, magkatarr och sånt där hit och dit. Men inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Biljetten till Tunisien med tjejerna, vi hade det så underbart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Skor och kläder, tyvärr. Haha!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, hur mycket som helst! Sluta skolan var nog topp fem ;)

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
Oj, det är många. Orkar inte rabbla upp alla!

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag vet inte, det har varit ett jobbigt år samtidigt som jag har haft the time of my life!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Lite mer galna spontankvällar är aldrig fel!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat upp mig över småsaker. Jag fick ju för fan magkatarr av det, så det måste jag skärpa mig med.

18. Hur tillbringade du julen?
Tillsammans med min värdfamilj här hemma under dagen och middag hos min värdpappas föräldrar på kvällen. Hur mysigt som helst trots att det var jobbigt att vara ifrån familjen!

19. Favoritprogram på TV?
True Blood, jag är BESATT! Fy fan vilken bra serie!

20. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nej.

21. Bästa boken du läste år 2009?
14 år till salu. Den var svår att läsa.

22. Största musikaliska upptäckten?
Sugarplum Fairy och Kings of leon bla.

23. Något du önskade dig och fick?
Ja, åka som au pair till USA!

24. Något du önskade dig men inte fick? 
Ja. Men det tänker jag inte skriva här.

25. Årets bästa film?
Precious. Världens bästa skådespelare och världens mest hjärtskärande berättelse.

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Jag unnade mig en stor shoppingrunda under dagen och gick på bio med Sarah under kvällen. Vi såg Michael Jacksons This is it.

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, om vissa saker inte hände så skulle jag må sjukt mycket bättre.

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Stora koftor, stövlar och mycket leggins. High heels och tighta klänningar till fest!

29. Vad fick dig att må bra?
Vänner, familjen, flytten till Manhattan och min katt, haha.

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
Hm, ingen speciell tror jag.

31. Vem saknade du?
Under senare delen av året saknade jag alla hemma i Sverige.

32. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har träffat otroligt fina människor här i USA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test