ELLE DECOR

God kväll!

 

Fan vad min blogg är tråkig just nu, men jag har verkligen fullt upp. Och den tiden som jag kan sitta ner vid datorn spenderar jag hellre med att prata med folk på skype och sånt där. Men jag ska försöka uppdatera en gång per dag!

Idag har jag jobbat 10 timmar. Det kändes verkligen inte som 10 timmar kan jag säga er. Lucas åkte till sin farmor och farfar och var där hela dagen så jag tog hand om Mala. Men hon sover ju typ 3 timmar under eftermiddagen, så då tog jag en låååång dusch och tog det lugnt. Jag har varit så sjukt trött idag!

Nu under kvällen lagade min värdpappa pasta med en jättegod tomatsås till, mumma! Vi satt och snackade massa om den här byggnaden, det är en av de äldsta byggnaderna i hela New York. Den fyller 100 år detta året!
Det finns bara typ 3 stycken till som är så gamla. Det är lite coolt!

Min värdmamma visade mig också en ELLE Decor tidning som dom var med i för ett par år sen. Det var på deras gamla lägenhet (som är i samma byggnad) och den var verkligen vacker! S är verkligen så jäkla duktig på inredning, jag älskar hennes stil.

Nej ni, nu ska jag faktiskt sova. Jag behöver ta igen lite sömn! PUSS


En av de första dagarna i NY. Det var den dagen jag träffade den söta killen från Gilmore Girls ;)


Tänk att jag har varit här i snart 4 månader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test