FILMKVÄLL MED SARAH

God morgon!

 

Under gårdagen mådde jag inte alls bra, hade ont i huvudet och var allmänt seg. Så det blev en lugn dag hemma med böcker, tidningar och matlagning (spenatlasagne såklart)! Men det kan ju vara skönt ibland också.

Efter jag slutat vid 20 kom Sarah hit. Vi käkade lasagne och kollade på film, P.S I love you. Sarah hade inte sett den förut! Jag har sett den minst 5 ggr, men jag fick ge med mig! ;) Det var en trevlig kväll iallafall, vi satt och snackade massa om resan!! WIIIIE, I'm so exited!

 

Idag har jag jobbat ett par timmar under morgonen. Vid 12 ska jag iväg till gymmet för ett Total Body Conditioning-pass och kanske lite löpning på bandet. Vi får se hur mycket jag orkar! Känner mig fortfarande inte helt okej.

 

Det var allt jag tänkte berätta nu, det händer inte så mycket nu i veckan. Bara mysiga hemmakvällar och jobb. Men jag klagar inte, jag vill ändå knappt gå ut när det är så kallt! :D

 

Hoppas ni mår bra där hemma, puss!

 


Sarah och jag under någon utgång i Oktober


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test