FINALLY!

Äntligen funkar min kära dator igen!

 

Jag var nära på att slänga ut den där gamla Macen som jag lånade av mina värdföräldrar ut genom fönstret, men det skulle dom nog inte uppskatta. Så idag tog jag tummen ur röven och gick och köpte en laddare. Så nu funkar den prima igen!
Dock var det lite strul med laddaren eftersom min modell av dator hade inte testats med den nya laddaren, så om det blir något fel står inte företaget som tillverkar laddaren för det. Jävla Amerikanare, de gör allt för att inte bli stämda.
Men skitsamma, jag ska ju ändå köpa en dator innan jag åker hem. Men om den skulle krascha är det ju inte så kul. Jag har miljoner bilder som bara inte får försvinna! Kan man köpa någon hårddisk eller nått så man kan spara dom? Haha, teknik-Jossan.nu? ;)

Annars idag har jag jobbat under morgonen och började igen vid 15.45. Mellan jobbtiderna fixade jag med datorn och gick ett pass på mitt gym. Jag stressade dit i tron om att det var ett ki-boxpass (jag har gått på det innan) men det visade sig vara ett boxningspass. Herregud, det var det jobbigaste på länge! Mannen var som en jäkla militär som tvingade oss att kuta runt i hela salen, armhävningar, boxas på en såndär stång, jumping jack (kommer inte ihåg vad det heter på svenska) och massa annan skit. Fy fan vad slut jag var efter den timmen! Men gött, det var det.

 

Ikväll tar jag det bara lugnt och imorgon blir det utgång för hela slanten! Det ska bli jävligt kul, jag är riktigt sugen på utgång.



Angelica, ge mig lite champange imorgon så blir jag lika glad som jag var på nyår (minus slutet av kvällen då...Hehe)


Kommentarer
Postat av: Wanda

vart bär det av imorn?

2010-01-09 @ 06:13:07
URL: http://livinlavidaloca.blogg.se/
Postat av: Camilla

Köp en extern hårddisk och lagra dina bilder i. Kostar inte alls mycket, men du kan vara säker på att dina bilder inte försvinner.



Puss

2010-01-09 @ 17:29:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test