FREDAGEN

Hej!

 

Nu när jag äntligen har lite tid att sitta framför datorn så tänkte jag skriva om fredagens bravader!

 

Den började med jobb hela dagen fram till 20, sedan var det dags att göra iordning sig och åka till Tribeca, till en sushirestaurang som heter Ashiya tror jag. Där var det världens drag, folk var som galna!

Det var buffé där, så man kunde äta hur mycket sushi, saké och öl för bara 30 dollar, PERFEKT! :D

Vi var ca 15 pers som åt tillsammans och det var riktigt trevligt och det blev sakèshot efter sakéshot!

Vid 23-tiden tog vi limon till Juliet. Jag hade aldrig varit där, men det var riktigt nice! Efter det drog vi till Greenhouse och där hände en massa skit som jag inte tänker skriva här. Så jag var hemma vid 3-tiden.
Men jag hade så jävla kul innan Greenhouse!


Jag och Sofia


Elin och Sarah!


Bettan, jag och Jennifer utanför restaurangen


En del av gänget


Sarah utanför limon


Påväg till Juliet!


När vi var på Juliet blev mitt minneskort fullt, så det blev inte så många mer bilder. Men jag ska se om de andra tjejerna har några mer roliga bilder!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test