HUVUDVÄRK

Hej vänner!

 

Jag sitter här i mitt rum efter en uttröttande dag. Jag har blivit helt beroende av naturell yoghurt med färska hallon. MUMMA! Bara så ni vet liksom.

Idag har jag jobbat 8- 10 och 15.30- 22.30. Alltså jobbar jag fortfarande, men ungarna sover ju så jag behöver inte göra något annat förutom att vara hemma. Mina värdföräldrar är på någon middag ikväll!

Jag har haft huvudvärk HELA DAGEN och det vägrar verkligen släppa. Ibland har det gjort så ont att det känns som att jag ska svimma. Det spänner i hela huvudet och jag har en känsla av att det kan vara migrän eller nått på ingång. Jag hade ju det för några månader sen, bland den värsta känslan jag någonsin haft. Men jag hoppas verkligen det går över med lite vila och sömn!

Sarah skulle egentligen komma över vid 20, men jag pallade verkligen inte det.

Mellan mina jobbtider städade jag mitt rum och shoppade lite. Jag gick in på American Apparel för en gångs skull och hittade faktiskt fina saker. Jag fick med mig hem en svart body med djup rygg, en söt hög kjol till våren och sommaren och en slapp tröja. Jag kan visa imorgon!

Nu är klockan snart 21 och det är dags att sova. Hahahaha! Nä, men jag ska kolla på ett avsnitt av True Blood sen blir det faktiskt till och sova. Jag måste vara frisk imorgon för då blir det fest!

 

Förresten, idag åkte min pappa och hans sambo Marica till Thailand. Avundsjuk? Jag? Näääääeeee...

 


Thailand- 08. TA MIG TILLBAKS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test