I'M AAAALIVE!

HEJ!


Jag lever, jag lovar! Min cpdator har slutat fungera. Eller inte sjalva datorn utan laddaren till den, sa den ar urladdad och det betyder att jag inte kan anvanda den. Jag tror det ar nagot sorts glapp i halet man stoppar in sladden i datorn, ska kolla det imorgon. HOPPAS det bara ar en ny laddare som behover bytas ut, annars maste jag kopa en ny dator nu. Det hade jag inte planerat att gora nu utan i slutet av aret. Men men, vi far se hur det gar.
Just nu lanar jag en av mina vardforaldrars laptop, en gammal Mac. Det ar darfor jag inte kan anvanda de svenska bokstaverna. Haha, aven fast jag bara var datorlos i ett par dagar sa kandes det verkligen som veckor!


Sa vad har hant sen jag skrev sist? Jag har tranat, haft filmkvall med Sarah och Eduardo, fikat med samma personer, jobbat lite och klippt och fargat haret! Resultatet far ni se imorgon eller nagot. Men det ar kort!



OCH VEEEET NI??! Idag kom min andra kusin till varlden, ANTLIGEN har Lotta och Peters alskling bestamt sig for att komma ut. Eller okej, Lotta fick bli igangsatt eftersom hon hade gatt over sa langt, men ut kom han iallafall. De skickade en bild pa honom via mms och han ar perfekt! Ah vad jag grat nar jag fick se honom, han ar sa otroligt vacker. Det gor ont i hjartat att veta att jag inte kommer fa traffa honom innan Oktober. Da ar han nastan ETT AR. Helt sjukt... Men Lotta och Peter far skicka manga bilder och videos. GRATTIS Lotta och Peter, jag ar sa glad for er skull!! <3


Nu ska jag kolla pa film, jag och Sarah skulle egentligen pa bio ikvall men jag ar for trott for det. Istallet ska vi ga imorgon klockan 11 pa formiddagen! Haha, det kommer bli intressant att ga sa tidigt. Vi ska se Avatar forresten! Nagon som har sett den och tycker den var bra?
PUSS pa er, jag har saknat min blogg. Haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test