IT'S COMPLICATED

God morgon!

 

Jag har jobbat en timme nu under morgonen. Idag är jag så jäkla trött så att jag seriöst funderar på att somna om igen. Men jag ska på ett Pilatespass kl. 12.15 så det är ingen idé att sova, då kommer jag bara bli ännu tröttare. Sova kan man göra i graven!

 

Annars idag händer inte sådär jättemycket. Jag börjar jobba igen vid 16, då ska jag och Lucas iväg på ett födelsedagskalas för hans kompis från skolan, Phoebe. Det är alltid kul med dom där kalasen, det är oftast teman på alla kalas, så barnen tycker jämt det är kul. Jag har varit med Lucas på tex. Robotkalas och Baseballkalas.

 

Igårkväll var jag, Sarah och Eduardo på bio. Vi såg It's Complicated. Den var bra, väldigt rolig stundtals men på något sätt blev jag uttråkad efter ett tag. Det känns som jag redan har sett den filmen. Men den var helt okej, det var kul att träffa Sarah och Eduardo iallafall!

 

Nu ska jag ta det lite lugnt och sen bege mig till gymmet. Ha en bra dag, puss!

 


En rolig scen ur It's Complicated!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test