MYSIG DAG

Hej vänner!

 

Idag har jag varit ledig hela dagen, hur skönt som helst!

Jag vaknade imorse vid 9. Jag tänkte sova ut, men jag kunde helt enkelt inte somna om. Kärringvarning på det kanske? Haha!

 

Vid 10.30 mötte jag upp Sarah vid Union Square. Vi fick till ett ställe som heter "The Grey Dog" och åt frukost. Jag har varit där några gånger innan och kan inte få nog av deras underbara egentillverkade müsli med yoghurt, jordgubbar, blåbär och banan! Den är så himla god, och Sarah höll med.

 

Efter frukosten gick vi och kollade i lite affärer, köpte lunch på Maoz och gick sen hem till mig. Vi tittade på lite resesajter. Vi ska nämligen iväg till ett varmare ställe snart. Guuuuuud vad jag längtar, jag behöver värme och ledighet! Ni får veta mer när allt är bokat och sådär. Men jag är exited! :)

 

Sarah åkte hem vid 14.30 och jag mötte upp Eduardo vid Union Square för att ta en kaffe på Starbucks. Vi satt och pratade i ett par timmar, alltid lika trevligt!

Jag skulle egentligen möta upp Juulia för en fika vid 20, men jag orkar verkligen inte det. Det känns som att jag börjar bli sjuk, jag fryser, har ont i huvudet och är allmänt seg. Inte kul! Jag orkar inte bli sjuk just nu... Fast när orkar man det egentligen?

 

Så ikväll blir en lugn kväll med film. Jag älskar mitt kära On Demand, världens bästa uppfinning! Ni ska bara veta hur många bra filmer som bara väntar på att ses.

Nu ska jag göra lite kvällsmat, är sugen på rostmackor!

Jag under frukosten (ser ni vad KORT mitt hår är?? Herregud).


Fina Sarah!


Kofta från GAP

Jeansleggins från Vila

Stövlar från Forever 21


Kommentarer
Postat av: ina

hej

jag funderar på att åka som aupair till new york..undrar om du skulle kunna ta kontakt med mig, typ skicka ett mail, så jag kunde få höra mig lite för?

tack



[email protected]



ina

2010-01-14 @ 11:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test