NEW YEAR'S 09/10

Hej aaaaaaaaallihopa!

 

Jag har varit sjukt bakis idag, men jag tog mig igenom arbetsdagen mellan 13-20 med ett leende! Konstigt nog så jobbar jag nästan bättre när jag är bakis. Haha, undrar varför det är så?

 

Igårkväll. Fan vilken bra kväll det var! Vi hade så sjukt jävla kul, jag sprang runt med ett leende hela kvällen (förutom sista delen, men det snackar vi inte om. Hehe.)

 

Jag, Angelica, Amanda och typ 4 av hennes tjejkompisar möttes på Privés fest i Soho. Det var stor lokal med bra musik och trevligt folk. Tjejerna var hur trevliga som helst också, vi hade så himla kul!
Vid tolvslaget blev det många pussar och kramar med folk och mycket skaka rumpa hela kvällen.

Amanda mådde lite dåligt en stund *host* spydde över isen *host* så jag tog hand om henne en stund. Haha, Angelica ringde innan och sa att jag hade sagt att jag tyckte det var kul att hålla hennes hår när hon spydde. EHM, okeeeeeej? :P

Vid halv 3- tiden slog det till i huvudet och den rena spriten som jag drack innan gjorde sitt. Så jag bestämde mig för att åka hem! Men det tog 45 fucking minuter för mig att få en taxi, det var verkligen helt omöjligt! Så jag stod där och viftade illamående och hur ont i fötterna som helst. När en gubbe snodde åt sig en ledig (jag var där före honom) så blev jag så jävla förbannad så jag sprang dit och sa att taxin var min.
Han visade sig vara påväg åt samma håll som mig, så han bjöd mig på taxiresan hem. Perfekt! ;)
Men dock var han sliskig och äcklig, och tvingade mig att skriva ner hans nummer. "Off course I'll give you a call!". NOOOOOT!

Jag tog inte alls många bilder, var för full för att komma ihåg, haha! Men här är de som inte är barnförbjudna:


Jag var jättefin i håret när jag åkte hemifrån, jag våfflade fan det i en timme. Det var rakt när jag kom fram till festen typ! :P



Jag med min fina pälsjacka och min, haha!



Jag och Amanda!



Haha, jag tyckte mycket om champange igår!



Några av svenskorna




Haha, världens fulaste bild. Men var bara tvungen att visa min fina nyårshatt som jag hittade som gjorde att jag fick glitter ÖVERALLT.



Jag var taggad iallafall! ;)



Ikväll blir det luuugnt för min del. Sov 3 timmar inatt så jag ska försöka ta igen lite. Nu ska jag kolla på film. Hoppas ni hade det sååå jäkla kul igår! Puss




Kommentarer
Postat av: Angelica

Fy vilken hemsk bild på mig.. blääää!!

2010-01-06 @ 20:30:14
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test