PILATES OCH KALAS

Hallå!

 

Jag sitter här och käkar lite kvällsmat. Yoghurt med kiwi och jordgubbar. Yummie!

 

Sedan jag skrev sist har jag gått på Pilatespasset vid 12.15. Jäklar vad folk det var idag! Vi brukar vara typ 10 st men idag var vi ca 35 st. Det måste bero på att många har som nyårslöfte att träna mer. Det lugnar nog ner sig om ett par veckor ska ni se! ;)

 

Vid 16 åkte jag och Lucas till hans vän Claudias kalas. Det var trevligt, det var Superhero-tema, så Lucas gjorde en egen cape som han säkert kommer springa runt med i flera veckor, haha!

Min värdmamma skickade en bil som hämtade oss när kalaset var slut. Lyx? JA! Haha, välkommen till Manhattan!

 

Ikväll blir det lugnt, jag är fortfarande lika trött. Imorgon är jag ledig, så då ska jag sova lääänge! Mums på det.

 


Haha, jag hittade en bild från nyår på någon sida. Den är förjävlig, men jag tyckte bara det var så jävla obvious att Amanda var apfull (tjejen till höger)! :D Haha, kolla ögonen liksom! Och observera att skorna är av också ;)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad va det för sida.. försökt söka på nandovision.com men det kommer up nada.. vad fan står det lixom.??

2010-01-13 @ 14:56:19
URL: http://metrobloggen.se/mar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test