SÖNDAGEN

Jag vet att jag är seg, men nu ska jag berätta om söndagen!

 

Den visade sig bli riktigt mysig! Jag tog en lång sovmorgon, sov till 11.30. Så länge har jag aldrig sovit sen jag flyttade hit!

Vid 14-tiden kom Sarah hit och vi åkte ner till Spring street (i Soho). Där gick vi runt och kollade i alla affärer och gjorde många intressanta inköp, hehe. Jag älskar att gå runt i småbutiker, det är nästan det bästa med New York för de affärerna tar verkligen aldrig slut!

 

När vi blev trötta åt vi en god soppa på någon restaurang som ligger på Broadway och Spring st. Vid 18 mötte vi upp Eduardo vid Union Square. Han var hungrig, så vi gick till vårt nya stammisställe The Grey Dog för att käka något. Jag och Sarah var mätta sen soppan så det blev bara en fruktsallad för oss men Eduardo åt quesedilla. Han är ju ändå mexikanare! ;)

 

Vid 19.40 var det dags för bio. Vi såg The book of Eli. Eftersom jag och Sarah har valt de senaste 5 filmerna så tyckte vi det var dags för Eduardo att välja. Jag trodde det skulle vara en typisk actionfilm, men jag blev faktiskt positivt överraskad! Det var en intressant berättelse och färgerna i filmen var väldigt annorlunda.



Ett coolt badkar som såg ut som en högklackad sko som vi gick förbi i någon affär i Soho!


Sarah under lunchen!


Och lilla jag!


Eduardo och jag på The Grey Dog


Nu ska jag göra iordning mig för att åka till Sarah, vi hörs ikväll!

 

 


Kommentarer
Postat av: emma

Hahaha, jo men det är faktiskt så att det bara är vi svenskar som kan göra gott godis. Utlandsgodis smakar fan bajs! :D Och inget slår ju godisfabriksgodis, där finns allt för alla smaker ;) fettot har talat

Saknar dig med Allan <3

2010-01-26 @ 18:11:59
URL: http://emmaaxell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test