THE WEEKEND

Hej vänner!

Jag har haft en jättemysig och kul helg.

Jag har jobbat 10 timmar per dag både fredag, lördag och idag och ska även göra det imorgon. Det suger lite eftersom man blir aptrött, men jag gillar läget ändå.

 

I fredags åkte jag hem till Sarah efter jobbet. Jag köpte med lite frukt och Oreos eller hur det stavas. Det var andra gången jag åt det. Det är inte så jävla gott egentligen, sjukt överskattat!

Vi pratade en massa och kollade på film. Vi snackade om sjuka grejer man säger och gör i sömnen tills vi höll kissa på oss av skratt! :D

 

Igårkväll åkte jag direkt hem till Eduardo för att chilla lite där med ett par drinkar. Det visade sig att det var en hel del folk där som var fullt upp i drickandet, så det var bara att hänga på! Vi hade riktigt jäkla kul, jag behövde verkligen en sån kväll.

Kvällens bästa var ju helt klart när jag och Sarah sprang för att få tag på en taxi, så snubblar hon ramlar rakt på gatan. Hahahaha, fy fan vad vi skrattade!

 

Idag efter jobbet mötte jag upp Sarah och Eduardo för att gå på bio. Men självklart var alla biljetter slutsålda (att vi aldrig lär oss) så vi gick till ett fik istället och pratade lite. Mysig kväll!

 

Jag kom hem för en stund sen och nu ska jag sova. Det kommer bli en lång dag imorgon!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test