THIS WEEKEND

Hallå!

 

Helgen har varit fylld med jobb. Men denna helgen har varit riktigt rolig! Det har varit folk här hela tiden, jag har träffat massa nya människor, jag och Lucas har bakat och hittat på massa skoj. Denna helgen har verkligen flygit förbi!

 

I fredags kväll tog jag det lugnt. Jag var så jäkla trött efter nyår och för lite sömn, så jag stannade hemma och tittade på film.

I lördags kväll åkte jag till Sarah för en filmkväll. Eduardo var också där, vi kollade på Mr. Deeds med Adam Sandler. Såklart att den var rolig, han var ju i den!

Sarah hade risgrynsgröt hemma hos sig som jag fick, fy fan vad gott det var! Riktig svensk julmat. Dom hade också filmjölk, jag visste inte att det fanns här! Det heter buttermilk om någon undrar. Jag ska komma hem till dom mer gånger, då får man iallafall lite svensk mat, haha! :)

 

Nu sitter jag och kollar på Revolutionary Road med Kate Winslet och Leonardo DiCaprio. Jag har hört mycket gott om den!

 

Hoppas ni hade en bra helg, saknar er alla där hemma. Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin

Buttermilk, TACK! Trodde inte att det fanns här, måste genast försöka få tag i det :D thanks!

2010-01-04 @ 23:32:58
URL: http://elinaupair.blogg.se/
Postat av: Angelica

Vad tyckte du om filmen jossan?? Med titanic crew??

Jag tyckte den sööög :( buuuuu!

2010-01-06 @ 20:28:29
URL: http://metrobloggen.se/mar
Postat av: sis

älskar och saknar dej!



Vi fick en kusse idag:D



puss

2010-01-06 @ 23:35:54
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test