TOTAL BODY CONDITIONING

Heeello!

 

Dagen har bestått av jobb mellan 8-10 och 15.30 - 22. Så jag jobbar fortfarande, men barnen lägger ju sig vid 20, så jag behöver bara hålla mig hemma så "jobbar" jag! Värdföräldrarna är på konsert idag.

 

Vid 12.15 gick jag på ett Total Body Conditioning-pass. Det gick bra som vanligt! Jag ville egentligen springa på bandet en stund, men jag känner mig ganska slö.

 

Jag har varit SÅ trött i typ två veckor nu, jag börjar bli riktigt trött på det! Någon som vet hur man blir piggare under vinterhalvåret? Jag går runt och gäspar hela tiden, haha!

 

Nej, nu ska jag kolla vidare på Jersey Shore. Dom ska bråka nu, kul!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test