FREDAGENS UTGÅNG

Haaaallå!

 

Gud, nu känns det som det var ett bra tag sen jag skrev.

 

Men det har varit mycket jobb och roligheter.
I fredags bestämde jag och Sarah oss för att gå ut. Och inte ångrade jag mig, fy fan vad kul vi hade!

Kvällen började vid 21 hos Martin och Astrid. Där var det lite folk, lite svenskar som alltid är kul att festa med!
Vid 23.30-tiden tog vi limon till Juliet. Där mötte vi upp Makke och gänget, fick ett bord och dansade på sofforna HELA kvällen, haha. Så jävla kul.
Någon gång under natten tog vi limon till Greenhouse och där var det minst lika kul. Jag var tvungen att dra hem vid 3-tiden eftersom jag skulle jobba morgonen efter, men det gjorde inte mig så mycket. Jag var glad ändå! ;)





Såhär såg jag ut i fredags. Eller ja, med skor också.



Jag, Anna och Pernilla



Sandra och Pernilla och deras snygga poser! ;)



In the limo



På Juliet



 
Haha, Sandra försökte äta upp mina bröst eller nått.



Jag och Pernilla!



Nu ska jag snart börja jobba igen, jag skriver om resten av helgen ikväll!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test