VIN MED TJEJERNA

God morgon!

 

Jag vaknade precis. Jag börjar jobba kl. 10 idag, skönt med lite sovmorgon!

 

Igår kom Elin och Sarah hit en sväng. Vi väntade på att ett tjejgäng skulle äta klart på en restaurang i närheten, men det visade sig att de åkte utan Elin som skulle med dom. Så vi mötte upp Angelica och gick till en hotellbar på andra sidan gatan, haha. Där tog vi bara ett par glas vin och tjötade i någon timme eller två.

 

Elin och Angelica åkte vidare till The Gates, och jag och Sara gick hem vid 01.30-tiden. Det var kul att träffa alla iallafall! Vi bestämde att jag och Sara ska åka till Elin någn helg denna månaden och åka skidor vid deras vinterhus. Det kommer bli sjukt kul! Men jag har inte åkt sen jag bröt armen, så jag kommer nog vara riktigt rostig! ;)

 

Nehe, nu ska jag käka lite frukost, jag är riktigt hungrig!



Outfiten igår bestod av en ny tröja från H&M och kjol från Vila.


Jag och Angelica


Sarah och Elin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test