JOSEFINES NYA LIVSSTIL

Okej, nu kör vi!

Jag ska börja med en ny sak här i bloggen, jag ska nämligen bli väldigt hälsosam och börja träna ordentligt så jag kan lika väl dela med mig av det här i bloggen! Jag ska börja skriva vad jag äter varje dag, min träning och om jag ser några resultat.
Jag äter redan ganska hälsosamt och tränar regelbundet, men jag vill ändå ta det där steget och verkligen bli riktigt hälsosam.

Jag är inte alls tjock och gör inte detta främst för att gå ner i vikt, det är dock ett av målen, utan jag gör det främst för att må bra. Jag älskar att känna mig stark fysiskt, det får mig att känna mig stark även psykiskt. Och det där med psyket har gått allt för mycket neråt den sista tiden, så jag måste bli stark igen!

Jag uppskattar alla tips ni har, allt ifrån den bästa träningsmusiken och träningsformen till det bästa mellanmålet!

Så here we go, den första "dagens matintag" och träning:

Frukost: 2 fullkornsmackor m. smör och mozarellaost
Lunch: Sallad (spenat, fetaost, soltorkade tomater, kikärtor, 1/2 avocado), 1 diet coke
Middag: Panini m. mozarella, tomater och pesto
Snack: 1 Lindt choklad m. mandel 100 g. (sista chokladen på ett tag)

Träning: Ingen


Jag kommer att unna mig saker då och då, som tex alkohol, men jag måste verkligen bli av med mitt sockerberoende.
Så, NU KÖÖÖÖR VI!

Är ni på?!

P.s (har en ny kategori som heter "Josefines nya livsstil". Tycker det stämde in bra! ;))




Kommentarer
Postat av: Caroline

Ett tips är att träna olika hela tiden så att du inte blir uttråkad efter ett tag. Jag själv håller också på att lägga om min kost och träning, så jag har massor av tips att dela med mig av! :)

2010-07-28 @ 16:19:44
Postat av: sofie

vattenmelon är superbra mellanmål ;)

2010-07-29 @ 04:06:36
URL: http://www.aupairsofie.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test