BACK IN NEW YORK

Sorry för dålig uppdatering, har haft mycket att göra.

Igårkväll kom vi tillbaka till New York, skönt! Vi har haft en jättemysig helg med fint väder.

Idag ringde mamma upp mig på Skype och överraskade mig genom att en stor del av släkten var där! Det var mamma, Emelie, Mormor, Morfar, Lotta, Peter och mina älskade kusiner Vera och Fred! Jag fick se Fred för första gången "live" och gud vad söt han är! Jag älskar honom redan trots att vi aldrig har träffats.

Idag kommer nog bli en lugn dag. Jag är otroligt trött och mår lite konstigt. Men jag ska nog hinna med att träna lite och shoppa någonting kanske!

Vi hörs när vi hörs, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test