BROOKLYN BABY

God morgon!

Nu ska jag alldeles strax bege mig ut på stan för att kolla i lite olika Second hand butiker. Jag fick ett ryck igår och började frenetiskt leta efter bra butiker på Manhattan. När jag sökte lite närmre så märkte jag dock att de bästa finns i Brooklyn, så dit ska jag bege mig nu! Jag har bara varit i Brooklyn ett par gånger, ena gången under kvällen och den andra för en Hanukka fest med familjen. Så nu tycker jag det är dags att upptäcka Brooklyn by day!

Vi hörs lite senare med (förhoppningsvis) lite nya second hand- kläder!


Brooklyn, here I come!

Kommentarer
Postat av: gabriella

åh, grymt avis... :) hoppas du hittar dig något grymt stycke! visa sen :)

2010-07-30 @ 01:05:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test