BRYANT PARK FILM FESTIVAL

God kväll!

Jag kom precis innanför dörren. Jag och Juulia har varit på Bryant Park´s film festival. HBO visar en film varje måndagskväll under sommaren, idag var det en Monty Python film. Jag jobbade till 20 så därför möttes vi där vid 20.30. Filmen börjar vid 21 och när vi kom dit upptäckte vi hur jäkla mycket folk det var! Det fanns knappt en enda lite centimeter rum kvar på gräsmattan.
Men efter ett par minuter lyckades vi hitta en liten, liten plätt som vi tryckte in vår filt och satte oss.

Filmen var väl inte så mycket att hurra över, Monty Python är inte riktigt my cup of tea (förlåt pappa). Men det var en bra stämning och en rolig upplevelse!

I förmiddags var det äntligen dags för mig och Juulia att vara volontärer! Mellan 10.30 - 15.30 slet vi som djur i det stora community kitchen som ligger på 116:e gatan i Harlem. Personalen var sjukt otrevliga och pratade knappt med oss, men jag tycker det var kul att få göra något åt några som verkligen behöver det.









Nu ska jag kolla på ett avsnitt av Sex and the city och sen sooova, nighty night!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test