DAGENS MATINTAG OCH TRÄNING

Idag var det ju första dagen på mitt nya liv, haha! Det har gått bra, när jag kände sockersug framåt 15 så åt jag istället för godis eller liknande grekisk yoghurt med banan och lite honung. Hur gott som helst!

Frukost: Vaniljyoghurt med wheat germ, 2 finn crisp m. philadelphiaost
Lunch: Sallad (spenat, fetaost, avocado, kikärtor, soltorkade tomater) och omelett (1 ägg, lite frysta morötter och ärtor, ca 20 g cheddarost och en nypa salt)
Mellanmål: Grekisk yoghurt m. 1 liten banan och lite honung
Middag: 1 mango

Träning: 1 timmes ki-box, mestadels kondition


Ikväll är planerna att gå ut, så det kommer säkert slinka ner några drinkar. Men jag går inte ut mer än 1-2 ggr/vecka nu för tiden, och jag tänker fan inte sluta med alkoholen! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test