DAGS ATT BRÄNNA KALORIER

God morgon!

Jag sitter här och är trött som en jude. Jag somnade tidigt igår, men är lik förbannat lika trött idag. KUL JUL!
Jag jobbade ett par timmar i morse och är nu ledig fram till 18.

Idag är planerna att gå och träna om typ en kvart, det får bli ett total body conditioning- pass idag. Jag kommer ändå springa en massa ute i huset (ÄLSKAR att springa i naturen, OGILLAR att springa i en storstad) så det är lika bra att passa på att köra lite styrka tycker jag!

Både kexchokladen och bilarna är uppätna bara så ni vet... Haha!

I eftermiddag ska jag plugga, ringa några viktiga samtal och förhoppningsvis luncha med Eduardo!
Ikväll blir det utgång med Paulina, kuuuuul för jag har inte träffat henne på evigheter.


Nej, dags att byta om till träningskläder. Ciao!


Jag och Paulina för några veckor sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test