FRAMME I CATSKILLS

God kväll!

Jag gick nyss upp till mitt rum här i huset, jag och mina värdföräldrar har ätit en god middag och snackat om allt och inget i ett par timmar. Mysigt!

Vi kom till huset vid 21 ungefär efter en otroligt smidig bilresa (you never know with kids).
Vid 15 i eftermiddags mötte jag upp Sara och vi satte oss ett café som heter 71 Irving Place, ett riktigt mysigt ställe som ligger mellan 18:e och 19:e och Irving Place. Vi satt och pratade i någon timme innan vi var tvungna att säga hejdå. Usch, det känns så jäkla jobbigt om man inte vet om man kommer träffas igen eller inte. Hon bor ju i Tyskland nu och jag har ju inte direkt planerat att åka dit någon gång. Men om jag flyttar tillbaka till NYC (som jag antagligen kommer göra) så kommer vi säkert ses igen eftersom hon planerar att flytta hit om ett par år!

I förmiddags hann jag också med att träna. Jag gick till gymmet och trodde jag skulle gå ett boxningspass, men när jag såg att det var ett spinningpass samtidigt smög jag in där istället. Spinning är riktigt roligt, sjukt jobbigt och framför allt SVETTIGT. Herregud, jag svettades väl ut ungefär 3 liter vatten tror jag...

Den där saken som jag skulle skriva om ikväll får jag skjuta upp ett par dagar eftersom jag inte har tid att göra det nu. Men ni får se när det börjar snart!


Bjuder på en bild på en mycket full (och lycklig) Josefine i Miami. THE BEST TRIP EVER!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test