HUDSON RIVER

God kväll!

Idag har det återigen varit en riktigt underbar dag. Jag vaknade vid 9 (jag har blivit en kärring som inte kan sova längre, VAD HAR HÄNT??), käka lite frukost och tog det lugnt. Vid 12 mötte jag upp Paulina vid Colombus Circle och vi begav oss till Hudson River för att sola. Det fläktar mycket mer där än i Central Park och idag var det riktigt varmt så vi gjorde nog ett bra val.

Där låg vi och njöt av solen tills klockan blev 17 och vi sa hejdå för att göra iordning oss inför kvällen. Jag passade på att ta en löprunda längs med East River, det fick bli ca 5 km idag. Otroligt skönt!

Ikväll ska jag och Paulina först ut och äta, sen ska vi förhoppningsvis ut till Tenjune och skaka rumpa! Jag börjar jobba 8 imorgon, så det blir väl ingen vanlig utgång som innebär myyyycket alkohol och hemgång vid 06, men det kommer bli kul ändå! :)

Nu ska jag börja göra iordning mig, vi hörs imorgon!


En väldigt svettig, röd och glad Josefine precis efter springrundan! :)

Kommentarer
Postat av: Aaron

It's pretty hot I bet for training and running. I remember something about the Hudson river in Billy Joel's 'New York state of mind'. Will you watch fireworks tomorrow? It's supposed to rain late here and hopefully it holds off until after the show.

2010-07-03 @ 18:58:30
Postat av: Aaron

Hey, I just heard on the radio about the extreme heat in the northeast. It's not a good idea to exercise outside when it's like that. Please drink plenty of water and take it easy if you go out.

By the way, I had recorded the Hudson river fireworks on NBC HD and watched it when I got home, and I must say that was the best display ever. What I like about it was that the colors and timing was synchronized with all five boats and also with the music. I like that better than when they do so many random ones at the same time.

2010-07-05 @ 19:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test