I´M A WATERBENDER!!

Hej!

Dagen har rullat på ganska snabbt. Vi har hunnit med att åka till den underbara Farmers Market som finns ungefär 15 min härifrån. Där säljer de verkligen världens godaste närproducerade mat. Allt ifrån grönsaker och frukt till pesto och getost! Man känner verkligen skillnad på maten här och maten som är köpt i stan.

Annars har dagen spenderats vid poolen, det har varit jättefint väder idag så det har blivit mycket bad. Lucas är inne i en "Airbender"- period just nu. Jag tror den filmen går på bio just nu, men han är besatt av den animerade serien. Så självklart måste vi leka att vi är waterbenders i poolen hela tiden, haha!

Efter vi lagt barnen sprang jag en runda på typ 4 km, riktigt skönt! Nu sitter jag här mätt och glad efter en underbar middag. Jag har tänkt att plugga lite, måste försöka få lite uppgifter gjorda...

Imorgon åker vi tillbaka till NYC under eftermiddagen, så jag är hemma imorgon vid typ 20. Så om det är någon som vill träffa mig då är det bara att ringa! ;)


Åh, jag hittade en jättegammal bild på mig och älskade Vera nyss. Det är från Julen 2007. Vera var bara fyra månader och jag var brunett! Nu är hon stora tjejen och jag är en lycklig blondin igen! Älskade lilla Verus, snart ses vi igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test