I`LL SURVIVE, I ALWAYS DO

God morgon!

Jag mår lite bättre nu, det blev bara för mycket ett tag. Nu börjar jag verkligen se fram emot att komma hem, det ska bli otroligt skönt att byta miljö och inte jobba som au pair längre faktiskt. Jag har känt mig så otroligt pressad hela tiden när jag jobbar till den punkt att jag känner att jag måste vara perfekt hela tiden. Och så ska det ju inte kännas!

Men nu är det bara 2,5 månader kvar av jobb och jag har massor att se fram emot! Antagligen så kommer pappa, Jonte och Marica och hälsar på mellan den 16-19:e September, så jäkla kul!! De skulle egentligen komma tidigare men de visste inte om pappa skulle behöva opereras eller inte. Men det behöver han inte, så dom kan komma! :D

Sen är det ju resemånaden som kommer bli den bästa resan EVER, fy fan vad kul jag, Emma och Johanna kommer ha det!

Men trots att jag verkligen börjar se fram emot att åka hem nu så måste jag ta vara på den tid som jag har kvar här. Jag älskar verkligen New York och ska se till att umgås med alla vänner och göra det jag inte har gjort än!

Nu ska jag börja göra iordning mig, ska träffa Eduardo för en lunch vid 14!


Jag på Pastis i måndags

Kommentarer
Postat av: lollo

varför skrev du inte att jag ska komma :( buuu

2010-07-16 @ 16:02:07
Postat av: Lovisa

Superfin top/klänning/tunika, vart har du köpt den? :)

2010-07-16 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test