KOMMENTARSSVAR

Postat av:

tänker du förlänga ditt år? :)

 

Svar: Nej, jag kommer inte förlänga mitt år. Jag känner mig ganska färdig med att vara au pair, det tar mer på krafterna att bo hos en familj än vad man tror. Det här året har varit underbart på många sätt och vis men även jobbigt under vissa tillfällen. Nu börjar jag känna att det ska bli skönt att komma hem en stund och få träffa alla. Sen om jag sticker iväg på nya äventyr vet man aldrig!

Men ni som funderar på att åka iväg som au pairer, DO IT!! Man utvecklas så sjukt mycket och lär sig verkligen att uppskatta de nära och kära man har där hemma. Det värsta som man hända är ju faktiskt att du åker hem tidigare, no big deal!

 

Jag och Sarah på en rooftop bar i Oktober. Herregud, det är nästan 10 månader sedan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test