KOMMENTARSSVAR

Postat av: J

Hej Josefine. När var det du skulle resa hem? Var det i september någon gång? Vet du om din familj söker en ny au pair eller om de redan hittat en? jag söker nämligen en familj och din verkar vara så himla gullig!
ha det så bra!

 

Svar: Jag har fått den här frågan ställd ganska många gånger, så jag tänkte skriva det här i bloggen en gång för alla. Ja, mitt år slutar den 28:e September men min familj kommer inte ha en till au pair. Det beror på att de inte har behov av en då de redan har en nanny under veckorna. De ville dock att jag skulle stanna längre, men det tror jag mest på att de tycker om mig än att de behöver mig ;)

 

Så, nu har vi klargjort det. Så nu behöver ni inte fråga längre! :)


Kommentarer
Postat av: Aaron

Autumn in New York is supposed to be wonderful, there should be some autumn in the air a little in September at least with the early sunsets and cooler drier evenings

2010-07-13 @ 19:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test