LUNCH I UNION SQUARE

Idag var jag ledig under morgonen och förmiddagen. Så. Jävla. Skönt!

Jag sov från klockan 12 till halv 12, alltså nästan tolv timmar! Så nu känner jag mig riktigt utvilad och redo för nya äventyr!

Vid 13 mötte jag upp Eduardo vid Union Square för att äta lunch ihop. Vi köpte en sallad var och satte oss i parken och snackade i ett par timmar. Han åker hem nästa söndag, så jävla tråkigt!!

Vid 15 hämtade jag Lucas i skolan och sedan dess har jag Skypat med mamma och Sarah, kul att prata med dom. Saknar båda väldigt mycket, men det är inte långt kvar tills vi ses igen!

Nu ska jag börja jobba igen, vi hörs ikväll!


Jag idag

Kommentarer
Postat av: Aaron

Hey! Thought it was interesting maybe about the weather this year for NYC, November finished above average temperature for Central park, making it nine months in a row above average and NYC is on pace 2010 to have had it's warmest year in history. You were there for a historically warm period. I think they did the Rockefeller Christmas tree yesterday and hope they will get some snow then before the end of the month for some good spirit. I was going to notify you that the Macy's Thanksgiving parade was supposed to be streamed online somewhere. I enjoyed watching it, although NBC inserted so many commercials for their shows that kinda interrupted the flow, but it was a good parade. Hope all is well Josefine!

2010-12-01 @ 22:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test