LUNCH MED E

Under förmiddagen tog jag det lugnt, skrev lite i min dagbok, åt frukost i lugn och ro och pratade med lite vänner.

Vid 14 mötte jag upp Eduardo för en lunch i Meatpacking district. Det fick bli Pastis återigen (älskar den restaurangen)! Jag tycker så synd om Eduardo, han har skadat knät för ett par veckor sedan och haltar ganska mycket när han går.

Vi hade en väldigt trevlig lunch och satt och tjatade om allt och ingenting i ett par timmar. När vi väl bestämde oss för att gå hem så började regnet helt plötsligt ösa ner, så jag som var den enda som hade paraply följde Eduardo hem så han inte skulle bli allt för blöt. Jag följde med in ett tag innan det var dags för mig att traska hemåt.

Nu under eftermiddagen har jag jobbat ett par timmar och slutade för en halvtimme sen. Ikväll är det plugg som gäller, jag måste verkligen bli klar med skiten nu!! Men jag har lite att se fram emot iallafall, imorgon ska jag ut och då kommer jag träffa S. :)












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test