MENTAL BREAKDOWN

Jag fick en panikattack för ett par timmar sen. En helt fruktansvärd känsla, som att jag är instängd, kommer dö och är helt ensam på en och samma gång. Fy fan.

Nu mår jag lite bättre, men jag måste komma ifrån lägenheten en stund, så nu ska jag möta upp Angelica för ett par drinkar hos Sam.

Jag måste prata med min syster så snart som möjligt, så Emelie om du ser detta så kommer jag nog vara hemma mestadels av dagen imorgon så vi kan skypa. I need you...

Nej, nu ska jag försöka tänka på annat i ett par timmar, så kanske jag kan sova inatt.

Kommentarer
Postat av: L

I'm here for you! though a bit farther away than before :( puss

2010-07-14 @ 04:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test