SAKNAD ÄR DEN VÄRSTA KÄNSLAN

Hej!

Gårkvällen var väldigt trevlig! Jag mötte upp Paulina vid 21.30 vid Sushi Samba där vi åt en jättegod middag. Jag har verkligen börjat älska sushi (vegetarisk då såklart)!

Vi satt där ett par timmar och drack ett par glas vin innan det var dags för Paulina att åka hem och för mig att åka vidare. Jag mötte upp Australienarna vid Tenjune och spenderade någon timme eller två där. Jag var tvungen att åka hem rätt tidigt eftersom jag skulle jobba tidigt dagen efter, men det var trevligt ändå! :)

Idag har jag jobbat mellan 8 - 15. Eftermiddagen har spenderats med att ha Skypat med Emelie och Jonte i en timma, sen Skypade jag med Pappa i en timma till. Det var verkligen underbart att prata med dom, jag tror inte jag och Pappa har pratat på nästan en månad. Skärpning för oss!!

Ikväll ska jag packa och sen åka upp till Paulina en sväng. Jag och värdfamiljen åker upp till huset och kommer stanna där en vecka, så det är lite saker som måste packas med.

Spelade för typ 2 minuter in en liten hälsning till mina vänner och familj. I MISS YOU!!





Ni får stå ut med den nakna sanningen i denna videon, men det är så jävla skönt att vara osminkad under sommaren!

Kommentarer
Postat av: Aaron

It's nice to see you on the video, though I can't speak Swedish, but just to listen to it. Speaking of Aussies, Russell Crowe is probably my favorite actor currently.

Have a wonderful 4th of July Josefine!

2010-07-03 @ 19:05:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test