SOL & BAD ALL DAY LONG

Hej mina vänner!

Förlåt för crappy uppdatering, men så är det när man jobbar 10 timmar per dag, sen äter middag och spenderar halva natten med att plugga. ;)

Dagarna flyter på här i Catskills, det består mest av bad, sol och lek. Jag klagar inte! :)
Imorgon åker jag tillbaka till NYC igen och familjen stannar här tills på Söndag. Det ska bli otroligt skönt med ett par dagars ledighet, nu har jag ändå umgåtts med familjen non stop i en vecka. Det räcker nu även fast jag älskar dom jättemycket.

Helgen kommer bli bananas, det kommer bli feeeeeeest hela natten och morgonen och sen förhoppningsvis lite mys med min lilla Aussie :)

Nu ska jag och Lucas spela shack och kolla på film, jobbigt jobb jag har va?


haha, en av många festlkvällar då det har blivit liiiite för mycket! ;)

Kommentarer
Postat av: Aaron

The Knicks fans were disappointed with Lebron's decision, but Amare Stoudamire is awesome, actually the top player I think after the all-star break last season. NYC has great basketball fans and would be nice if they have a competitive team.

The fun in the sun sounds good out there, have a good weekend Josefine!

2010-07-10 @ 08:54:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test