DANCE THE PAIN AWAY

God morgon!

Jag vaknade för en stund sen, fan vad jag hatar att sova bort hela dagen... Men det var välbehövlig sömn!

Gårkvällen var kul som vanligt. Vi började hos Paulina med ett par drinkar, drog vidare till Lower east side på en klubb där Sam (Australienaren) hade en födelsedagsfest. Vi var där ett tag innan tjejerna ville dra vidare till Kiss n Fly och sen Griffin. Väl på Griffin så körde vi all in och stod och dansade till massa sjuk musik! :D


Jag och söta Paulina






Nu ska jag iväg och möta upp Australienarna, vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Aaron

Looks like you all were having lots of fun

2010-07-13 @ 19:06:39
Postat av: Aaron

Aussie Tim Flannery is I think perhaps the foremost climate change expert, 'the weather makers' was an incredible book I can't forget.

2010-07-13 @ 19:11:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test