KILLING ME SOFTLY

(Skulle egentligen publicerats igårkväll, men mitt internet fuckade sig)

I
dag har varit en jäkligt chill dag. Jag behövde det kände jag, lite ensamtid och tänka lite på vad fan jag håller på med ibland. All drama och problem, it´s killing me...

Ikväll ska jag bara vara hemma. Jag ska äta vindruvor och Jelly Beans, tänka, skriva dagbok och titta på det nyaste avsnittet av True Blood. Det kanske inte blir en så dålig Söndag trots allt!

Här är dagens dagens om det är någon som är intresserad!



Tshirt Urban Outfitters (ny)
Kjol H&M



Kommentarer
Postat av: Anonym

I guess a little drama is o.k., but I hope you are not stressed out by it. I like the pictures and outfit. Speaking of drama, you all are so spoiled probably in New York with so many movies filmed there, but it was exciting that 'transformers 3' is filming at the Milwaukee art museum today. It's the biggest deal since Johnny Depp was in Oshkosh, haha. I had not seen the second transformers sequel, but I'll have to check out '3' now.

2010-07-13 @ 19:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test