A DAY OFF

God morgon!

Jag vaknade för ett par timmar sen och har precis käkat lite frukost och tittar på The Hills.

Idag är jag ledig, mycket skönt! Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på, funderar på att träna och shoppa kanske. Eduardo är också ledig idag så vi ska nog käka middag lite senare och gå på bio. Haha, låter som värsta dejten men vi är bara vänner, promise!

Jaha, nu började det ösregna så det sket ju sig med shoppingen... Jag får väl plugga lite eller något istället, jag är sönderstressad när det gäller det!
Idag ska jag ringa runt till olika animal shelters och fråga om jag kan hjälpa dom på något sätt. Det är en del av kursen (att man ska vara volontär på någon organisation) så jag måste göra det snart!

Haha, det här har tagit mig typ 2 timmar att skriva eftersom jag har snackat med massa folk och skypat med kära mamma. Planerna är ändrade, jag har bestämt mig för att gå på eftermiddagsbio by myself! Tredje gången för mig och det känns för jävla bra om jag får säga det själv. Jag är asstolt att jag kan göra vad jag vill ensam! :)


Såhär ser jag ut när jag har huvudvärk pga av åskan, just so you know.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test