MARQUEE

Gud vad jag är dålig på att uppdatera här!

De senaste dagarna har bestått av träning, shopping och fest.

Igår efter jobbet mötte jag upp Christina och hennes pojkvän Justus som är här på besök på en bar i Midtown. Vi drack massor av öl och hade det skitkul! Jag har inte sett Christina på typ tre veckor så vi hade mycket att ta igen.

De stack hem vid 23.30 och jag begav mig till Sams lägenhet. Vi drack ett par öl innan det var dags att åka vidare till Marquee. Väl där dansade vi på sofforna och sjöng med till alla låtar varierat med en jäkla massa kyssande.

Jag sov över hos Sam och imorse var det ju inte lika roligt kanske... Jag hatar det där jäkla walk of shame-scenariot, med gårdagens kläder, skyhöga klackar halv åtta på morgonen och sminket och håret som inte ser ut som det gjorde för några timmar sen. Men det var det värt!

Efter 2,5 timmars sömn vaknade jag vid 10 av att det var tre miljoner människor i köket och nu sitter jag här halvt död.
Jag ska snart pallra mig upp ur sängen och ta hand om en del ärenden. Idag är jag ledig och det är jävligt skönt!


Sam och Simon


Haha, världens skönaste servitör!


??


????








Kommentarer
Postat av: Anna

du verkar ha det galet najs där borta !

2010-07-24 @ 02:38:06
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test