TJUGOTREDJE JULI

God morgon!


Det blev ingen utgång igår. Paulinas pojkvän blev sjuk så alla stannade hemma. Lite tråkigt, men det kan vara bra att stanna hemma ibland!

Jag spenderade kvällen med att kolla på teve och plugga lite. Nu har det äntligen börjat ordna upp sig lite med den kursen jag tar. Jag har inte så jättemånga uppgifter att göra och volontärarbetet är bokat. På måndag mellan 10.30 - 15.30 befinner jag mig i Harlem för att laga mat eller servera mat till de hemlösa. Det ska bli otroligt spännande, jag har alltid velat göra något volontärarbete!

Ikväll åker vi till huset igen, innan dess ska jag träna, köpa lite saker och träffa Sara vid 15 för att säga hejdå. Hon har varit på besök här i nio dagar och imorgon är det dags för henne att åka hem...

Vi hörs lite senare!


En nyvaken, pigg och störd (?) Josefine.


P.s Snart ska jag börja med en ny sak här i bloggen, kolla in ikväll så får ni se!

Kommentarer
Postat av: grey

duktigt att hjälpa till genom att ge tillbaka :) önskar jag själv gjorde mer av den sorten

2010-07-24 @ 00:43:19
URL: http://grey.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test