3/7

(Skulle egentligen publicerats igårkväll)

H
ej!

Jag sitter just nu och pluggar, den kursen som jag tar online suger så jävla hårt. Men jag känner ändå att jag måste klara den, det skulle vara skitbra att ha den på mitt cv sen! En del uppgifter är jätteroliga att göra medan resten är så jävla tråkiga att jag håller på att somna...

Vi är ju uppe i huset just nu och kommer stanna här tills på fredag. Eller iaf jag, familjen stannar nog till söndag tror jag. Det har varit en jättemysig och rolig dag! Vi har åkt till den stora Farmers Market som ligger 15 min härifrån och köpt massor av god, närodlad mat. Så nu är helt kylskåpet proppfullt!
Vi har också badat, tittat på VM och grillat hamburgare. Mycket mysigt!

Idag har jag också gjort någonting som jag inte har gjort i USA innan, nämligen kört bil! Vi kör ju aldrig bil i New York eftersom det är så jäkla onödigt, men idag fick jag köra runt lite här i någon timme. Det var riktigt kul, jag fick köra Range Rovern, aka the monster truck!! ;) Haha, den är verkligen som en minibuss. Men det gick prima, att köra är ju som att cykla, när du väl kan det så sitter det i!

Under kvällen har jag också hunnit med en springrunda på typ 4 km. Det är så himla fint och jag önskar jag kunde visa er hur vackert det är här uppe. Jag ska försöka ta några bra bilder, men bilder gör ju aldrig rättvisa!
Det var iaf underbart att springa i naturen igen, det är en av de få sakerna jag saknar i New York.

Nu ska jag forsätta plugga, hoppas ni mår bra där hemma!






Kommentarer
Postat av: Aaron

It's great to buy the locally grown stuff. They say the average item in the grocery store has travelled 1200 miles before one buys it, and of course the taste and quality of locally grown fruits and vegetables are superior to those big commercial 'factory farms'. My sister takes some University of Phoenix online courses to complement her job, and I was helping her with an assignment and was surprised how demanding and difficult it was. But I think it's good for learning more that way. That's fun you went driving. Please be super careful, it is a serious activity and requires all of one's attention and ability. I remember Michael Jordan drove a Range Rover in Chicago, I bet it drives smoothly like a car. Well have a good day Josefine.

2010-07-05 @ 19:20:55
Postat av: sis

hahaha, vad är det med snubben:P?



Vad duktig du är som pluggar:D stolt syster.

Själv jobbar jag ganska mycket och är supertrött...

Vi kanske kan prata ngn dag?



love u!

pussss

2010-07-08 @ 11:18:19
URL: http://emeliekisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test