CENTRAL PARK AT IT`S FINEST

Gooood afton!

Jag kom för ett tag sen hem från Central Park. Jag och Paulina har spenderat heeeela dagen där, sjukt nice! Det har varit otroligt varmt idag, så vi smälte halvt ihjäl. Men lite färg har jag fått iallafall :)

Framåt 17 kom Richard, Claes och Jessica förbi och vi gick till Whole Foods och köpte med oss lite picknick. Där satt vi ett tag och hade det mysigt, jag älskar verkligen parken på sommaren!

Jag kom precis ur duschen och ikväll blir det utgång tror jag! Jag väntar på att Christina ska höra av sig, men jag är riktigt sugen på att gå ut iallafall! Vi ska till Kiss n Fly, det var längesen.


Miami skulle inte varit helt fel nu... Men om 3 månader ses vi igen!! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test